Burger Bakar Seksyen 5, Wangsa Maju

Sebab skrg nie dah lunch hour, so aku yang berhati murni nie letak la gambo burger bakar kat Seksyen 5, Wangsa Maju utk tatapan koram. Kalo rasa teringin, bleh pegi kat area Affin Bank tuw. Tp pukul 6ptg la gerai baru bukak yerp =P

Nak tawu cerita tak tipu? Aku cuma berjaya habiskan seketul daging bakar dia aje. Bukan sebab tak sedap. Tp macam tak lalu. Habi pedajal aku beli yg jenis KLCC. Hamek kaw 3 daging bakar yg gemok-gemok dia bagik. Yang lain beli yg standard aje. Nampak lebih sedap yg deme punye T_T Rasa mcm nak menangis. Habi amek 1 daging bakar haku & lagi 1 aku simpan dlm fridge rmh K.Ya. Bajet nak makan paginya. Tp tak rasa nak makan pulak. So tinggal aje situ. Ntah pape....

40 minit gakla habi, K.Ya & Anje tunggu giliran nk dapat burger. Aku x ikot pon sbb Naurah da tido. So teman dia ajelah sambil tgk citer Transformers lagi. Heaven. HAHA. Dr rumah K.Ya 5 minit aje kowt naik kereta. Tp next time nak terjah gerai burger bakar lain pulak. Original Rawang Burger Bakar ada kat Taman Melati. Wajib cari nehh ^____^



By the way bantal Naurah tertinggal kat rmh K.Ya. Hari tu tertinggal camera aku. Ade saje benda nak tertinggal. Petanda soh dtg sana lagi la tuwww =D Kalau datang lagi, nak ajak K.Ya jalan-jalan IKEA pulak he he he







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat