Oven Pensonic 19L RM88 @ Tesco Nilai

Tak berbaloi betol makan buffet kat Nilai semalam. Better order ala carte aje kowt. Tp benda pon dah lepas kan? Sumpah tak pergi lagi dah buffet kat situ! Klu utk makan ala carte, OK. Klu utk buffet Ramadhan, korang jgn pergi ke Restoran SAS Ayam Kampung @ Nilai Avenue tu yer. RM27 per pax tp rasa sesuai utk harga RM15 je kot per pax.

Lepas iftar, bergerak ke Giant utk solat Maghrib. Sblm tu sempat singgah Pasaraya Hari-Hari beli dress princess Naurah. RM10 aje pon kihkihh. Memang kena buat stok baju-baju pesen tu. Supaya dia tak mengulang pakai baju yg sama tak berbasuh. Aku ckp dgn habi, baju raya dia kita belikan jenis gini ajelah. Murah pon murah. HAHAHA.

Lepas solat, zasss masuk Giant ushar oven Pensonic 19L. Skali tgk rege O__O bapok mahalnyerrrr! RM149 hokeyh. Teros sorong troli keluar ajak habi ke Tesco. Seb baeklah Tesco tu dekat aje naik kete 3 minit je dr Giant. Masuk Tesco walaweyyyy...Drypers RM29.95? O__O Tak pernah jumpe kt mana-mana Drypers baru jual murah mcm nie. Eventho baru je beli Diapex kat Giant ritu, tetap aku rembat 1. Rugi benor klu tak beli.

Jalan-jalan area barang elektrik, sampai tempat oven & yessss! Pensonic 19L berharga RM88. Murah seringgit pulak dr Tesco Semenyih yg aku pergi last weekend. Alhamdulillah. Rasa berbaloi sgt membelinya. So pegi test dulu & oven pertama tak bernyala. Habi amek lagi 1 yg lain, test & OK. 

At last....oven berjaya dibeli. Penantian bertahun-tahun kowt. Sampai stress Ann & Na nunggu aku beli oven. HAHAHA. So skrg korang dah puas hati lar kan? ^____^ Pasnie takde alasan dah aku tak baking sendiri kek karamel yerp? Walaupun aku sememangnya tak janji akn buat hihi. Maybe 1 hari nanti kan? Mcm pembelian oven nie jugak kiranya....at last =)

Tapi kan....sampai rumah teros bukak tv picit channel 393HD. Citer Ghost tgh main weyh. KDrama feberet aku buat masa nie. Kotak oven tersadai tengah rumah tak berbukak lagi. Mana keghairahan semasa membelinya tadi yerkk? -.-

*gambo dr gugel

p/s: handbag tertinggal kt rumah. purse, henfon semua takde. so gambo pon takde la jgk +__+







Popular Posts