Happy 30th Sharena!

The new era =)
Sambut sensorang aje hewheww
Cut it!
Susah jadi artis neh...asek kena soh senyum hihi

As usual every year mesti ada potong kek utk meraikan birthday staffs at PMD. Kali nie aku malas nak order kek special. Padahal this year birthday is a special one sebab my age will begin with number 3 and not 2 anymore. Alhamdulillah masih hidup lagi kat bumi Allah ni. Tak tawulah sempat jejak ke angka 4 depannya atau tidak. Hanya Allah yang tahu rahsianya.

Terima kasih Allah kerana di usia 30 ini aku sudah pun mempunyai suami & anak. Itulah kebahagiaan yang tiada tolok bandingnya buat masa ini. Hidup ni rasa berbaloi sebab ada 2 orang kesayangan ini. Kalau takde diorang, mesti aku sunyi & sepi.

Thanks to all beautiful peoples around me. Without you guys, my life won't be complete.

Tetibe rasa macam buat ucapan menang anugerah. Hahaha. 

For the many years to celebrate my birthdays to come. Cheers!





Popular Posts