Cayalah Adele

" I love food and hate exercise. I don’t have time to work out. I don’t want to be on the cover of Playboy or Vogue. I want to be on the cover of Rolling Stones or Q. I’m not a trend setter, I’m a singer. I’d rather weigh a ton and make an amazing album than look like Nicole Richie and do a shit album. My aim in life is never to be skinny " - Adele

Best pulak baca statement si Adele ni. Sape tak kenal Adele? Suara minah nie punya lah power. Bila dia menyanyi, sepenuh perhatian kita akan tertumpu pada dia. Dia memang seorang penyanyi yang baik. Dia punya aura bila menyanyi tu sangat powerful sampai boleh ternganga dibuatnya. Haha. Latest penyanyi kelahiran Britain ni buat soundtrack utk filem James Bond yang terbaru " Skyfall ".

Bila Adele keluarkan kenyataan macam nie, itu bermakna dia memang orang yg " ade aku kesah? ". Hehehe. Aku gemok macam nie pon $ tetap masyuuk okay. Ko ado? ^^

Sejujurnya pada aku Adele memang ada rupa yang cantik. Kalau dia kurus memang boleh jadi model punya. Tapi dia selesa dengan bentuk badan dia & malas nak kisah tentang berat badan. Maybe dia happy jadi macam tu aje.

Macam aku ni mulut kadang kata tak kisah, tapi dalam hati tetap lah jugak nak rasa kisah. Hahaha. Hati tak mampu nak menipu diri sendiri maaa ^^ Pada aku selagi mana kita ni seorang perempuan, bab berat badan nie memang satu isu yang sensitif sampai mati kot. This is my 2 cents ajelah. No offence yer.

# Obama kekal jadi presiden utk 1 term lagi. tak pasti samada berita baik atau buruk. who knows?










Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat