Terserempak Kekasih Lama?

Owh yes. Ade cerita gempak aku lupa nak share kat sini. Last Friday kan pergi Alamanda nak cari jam baru habi. After parking aku & Naurah jalan la masok mall dulu. Sekali di pintu sebelah sana aku nampak spt figura orang yang dikenali. Ahhh O o is that my ex-boyfriend with his wife and baby? Disebabkan aku ni rabun tapi tak sedar diri tamo pakai spek, maka aku pon tak berapa pasti betulkah itu dia. Tapi logik la kalau dia dah ada baby sebab kawen end of last year. Tak terkejot pon hehehe

Aku siap terjengket kaki nak tengok betol ke dia? Betol ker? Lepas clash kan, tak pernah pulak terserempak dgn dia or dgn gf yg skrg wife dia walhal dia pon duduk sekitar sini aje. Rumah parents kat Dengkil, keje kat Serdang, wife keje Putrajaya kot. Nak ikotkan mmg boleh aje kalau nk terserempak. Tapi tak pernah la pulak. Hari tu pon tak secara berdepanan. Aku masuk pintu sini, dia keluar pintu sana. Arghh..kenapa x pintu yg sama?

Btw yg aku teringin sangat nak terserempak ni kenapa? Isnt it kind of awkward to meet him again? Hurm...aku pon tak pasti ape aku nak rasa kalau jumpa dia. Adakah kami masing-masing akan buat macam tak kenal ke guane? Ahh...feels so awkward already ^^ Maybe sbb tu tak terserempak sampai skrg kot. Syukur ajelah haha

Memule aku ckp dgn diri aku sendiri x payah la cerita kat habi. Tak perlu kot. Tapi aku kann...mane boleh simpan rahsia dgn habi. Mulut ni laju je nak citer itu ini. So aku pon cerita dgn santai kat habi yg aku rasa aku nampak ex bf bla bla bladi bla dlm kereta..... As usual habi cool ajelah. Dia tu bukan pandai menjeles pown + + Siap betolkan lagi bila aku ckp ex bf, dia kata ex fiance. Shoot!!!! Arrrr....sabokan ajelah. Tak payah ingatkan boleyh of my stupidity?

Pastu aku pon imbas balik ape pulak kisah ex gf habi dulu yerp? Habi kata dia pon x kuase nk tawu kisah ex tu. Hahaha. Tapi tetibe tau pulak ckp ppn tu further study kat UTHM after deliver the baby. A few years back punye citer je pon. Now dah lost contact teros ahh.

Sempoi aje aku n habi citer pasal masing2 punye ex neh. Macam cerita biasa jer. Pastu gelak-gelak teringat kisah lama zaman bodoh-bodoh tu semua. Kelakar pon ada. Habi punyelah menggelak bila aku cerita camne leh jadi kurus sampai dia terpikat dulu. Gara-gara putus cinta & tunang khennnn. Makan tak lalu wohh. Sampai puasa hari-hari pastu nk berbuka apa pon tak tawu. Masuk kedai makan, tgk lauk, pastu keluar tanpa membeli. Apekahhh? O O Pergi keje balik keje macam zombie. Tak fikir ape. Otak kosong. Buka puasa dgn kurma atau air masak. Mane x kurus macam tu. Cukup 4 bulan teros turun 17kg wakakaka

Ahh...itu kes dulu lah. Skrg dah hepi menggemok la balik. Hidup spt biasa kan? Ada anak ada suami double happiness maka double menggemok. Wahahaha ^^ Maybe aku mmg jenis orang yang boleh kurus kalau susah hati aje kot. Nak hepi ke nak sedih? HEPI. So tetaplah menggemok yerp! Kejamnya + +

Ni masa kurus ke gemok? Macam sama aje hahaha


p/s: stalk kat fb takde gambor anak pown? salah orang la tu....bwahahahaha -.- sabokan ajelah











Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum