Sheperd Pie Ke?





Tak sempat nak buat breakfast. Malam tadi jugak dah licin. Wakakaka...Err...tak licin...ade balance sikit buat bekal ke Naurah aje. Harap dia makan ler. Pagi tadi dah lambat so tak singgah beli nasi lemak ke dia.

Senang buat benda ni. Tp aku buat ikot suka otak aku je. Maybe bahan tak bape nk cukup. So aku letak jelah apa yg ada kat rumah tu. Sedap aje hasilnya. Hehehe.

Minced meat tu masak dulu macam nak buat kuah spagethi. Kentang tu rebus & lenyek. Pastu letak susu cair. Dlm bekas tu aku alas dgn cheesedale cheese dulu, pastu letak daging, atas daging letak kentang lenyek & akhir sekali cheese tu aku carik & letak atas. Masuk oven 150 degree 10 minit. Siap!

Habi tanya kenapa cheese atas tu tak hitam-hitam mcm masak lasagna tu? 

Perlu ker? ^^ Asal cheese tu cair dah sedap dah bagi aku huhuh =P








Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat