Mahu Seperti Itu Semula


Korang rasa boleh tak aku dapat figure macam ni semula? Siryes rasa rindu sgt nak kurus macam ni. Takdelah kurus mane pun sbnrnya. Berat masa ni 62kg gitulah. Nampak tu inai masih merah di jari. Gambo mase honeymoon kat Cameron hehehe.

Tgh usaha nak turunkan berat badan skrg ni. Mmg aim sampai berat masa kawen ni aje. Kalau dpt kurang lagi kire bonus ah. Moga bile dpt capai berat ni, kesihatan aku pn semakin membaik. InsyaAllah. Amin.



Walau nampak ade lemak perut di situ @__@ tapi tetap berat badan yg ideal masa ni. Tak overweight mcm sekarang T__T

I can do it!!!

Kamon Sharena...kamon.....




Popular Posts