Omo Omo

Omo omo...i am so sorry dear readers. Ecehhh hehehe. Ntah sape je pon yg bace blog aku ni. Gasak ah hahaha. Ade ke takde ke aku menulis as I talk to this blog only. So ape yg nak di kisah ye tak? ^^

Cuma nak kabo yg bad habits dah datang semula. Habit ni selalu hilang bila preggy due to hormon yg haywire. Tapi bila dia takde, bila aku start je balik memang susah nak kembali ke alam nyata. Ape yer agaknya? Korang rasa? Hehehe

Yer. Yer. Tengah menggila balik kat Lee Min Ho sebab drama terbaru dia after The Faith tengah tayang. Baru episod 4 & I love it to the max. Err mula-mula macam tak syok sgt pasal mcm terlalu ramai pelakon cam artis popular kat sana like terlalu komersil utk jadi sebuah kdrama yg hebat. Tapi aku tahan jelah follow jugak ( walau ade scene yg aku skip hehehe) sebab hero kacak itu =P

Lama-lama cerita pun jadi makin menarik terutamanya between the hero & heroin. It just that aku rasa Min Ho tak sesuai dah bawah watak budak kolej. Rupa dia tu macam dah matured sgt la. Masih terbawak dgn watak dia masa dalam The Faith. Sorang kapten batalion yg hebat bermain pedang yuhuhuh (nape x boleh buat mata love kt sini ekk?hihi)

Heroin tu xde masalah sbb mmg nampak muda remaja je. Cute. Tak sabar nak tengok episod seterusnya. Sementara menunggu episod seterusnya tulah aku dok follow drama The Master's Sun lakonan hero yg aku rasa menarik la jugak. Sng Ji Sub kot nama dia. Even dlm drama ni heroin adalah tak berapa nk lawa, tapi jalan cerita dia best. Lawak & menarik la bagi aku. Drama ni dah habis tayangan kat Korea. So tu yg kemain dr 1 episod ke seterusnya ralit sungguh aku ni. Bos lalu depan pon aku selamba je layan.

Siryes dah tahap gila balik dah habit aku ni @__@

Harap aku cepat dapat kesedaran. Amin.

Till then... he he he





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat