Keropok LEKOR Teganu

Tetibe ramai pulak yg bertanya kat mana aku beli kopok lekor online tu yer. Kekeke ^^ Ingatkan aku sorang je yg ngidam kopok lekor sedap yang isi ikannya byk drp tepung. Ngidam ibu menyusu okayyy. Jangan nak speku aku mengandung anak no.3 pulak. HAHAHA

Senang kalau aku up kat sini je beli mane kopok sedap tu. Sila search di FB Keropok LEKOR Teganu. Katanya drp Seberang Takir. Tak kisah lah. Yang penting rasa dia sedap. Makan spt mahu menangis kegembiraan bukan menangis kekecewaan mcm kalau beli kat pasor malam tu hehehe

Aku beli 10 batang aje hari tu. Sekali dgn postage all in RM30. Panjangnya sama panjang dgn plastik pos laju tu hah. Bukan panjang yg mcm jual kat pasar malam tu. Pada aku tak kisahlah mahal asalkan bila kita makan tu puas hati. Takde nak ngidam lagi dah. Hajat sudah tertunai. Drp beli yg murah tapi liat liut boleh tercabut gigi kalau tak kena gaya tu khennnn hahaha

Yang ini even dah sejuk pun tak liat. Sedak je makan. Recommended!!




Note to Kak Ima:- Masih mahukan keropok lekor dari kampung akak tu yer. Jgn lupa kirim kat mak akak pulak HAHAHA

Hari ni banyak gambar ulang tayang =P





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat