Pergi Takkan Kembali (Part I)

2009 ( 27 & 29 tahun)

Masa ni pakai kamera cikai aje okay. So kulit muka di atas adalah original tak tambah perencah apa pun. Alorr..nampak mudanya kami masa ni. 4 tahun+ lepas je kot. Habi pon jauh lebih hemsem drp skrg. WAKAKAKA. Ampunnnn!! Hamba cuma berkata yang benar sahaja =P

Nampak jauh beza pulak dgn kulit muka skrg. Wajah skrg pun dah nampak lebih matured. Kadang rasa tak best jugak. Betul lah kata orang bahawasanya waktu muda itu hanya datang sekali dlm hidup. Tapi kalau masuk Syurga sok dpt muda gini sampai bila-bila. Ko taknak? WOWWW


2012 (30 & 32 tahun)

Jenuh aku carik gambo terbaru kami berdua. Tak ada T______T OK. Dah tahap sedih dah ni. Nampak sangat asyik sibuk snap gambo anak sampai takde dah gambo laki bini berdua yg gedik-gedik mcm dulu. Ni gambar last year okay masa Annual Dinner opis. Masa ni dah pregnant ke Nazif. Baru je missed my 1st period =)

Nampak muka dah tua sket kan? Skrg lagi dah tua. Dah beranak 2 ni aku rasa keremajaan dah makin hilang. HAHAHA. Remaja tu mmg dah lama takde kot. Bukan sebab dah ada anak 2 je. Choiiii!!!

Tunggu aku amek gambo muka berdua dgn habi tak lama lagi. Skrg tak boleh sebab jerawat sangat horror. Sedih kalau tengok T___T Lepas bersalin je mesti tumbuh jerawat yg menakutkan. Jerawat batu okay. Sampai skrg kesan masih belum hilang. Tskkkkk


2013???? 31 & 33 tahun????


HORROR -..-






Popular Posts