Jom Buat MyKid

Nazif lahir pada 29 Julai 2013. Habi daftarkan nama dia lebih kurang seminggu selepas dia lahir kat JPN, BBST. Pegawai yang uruskan tu kata MyKid dah diberhentikan sebentar pengeluarannya utk penambah baikkan. So sampai skrg Nazif tak ada MyKid. Leceh jugak takde MyKid ni sebab jenuh nak bawak surat beranak dia kehulu kehilir kan. Lagi-lagi kalau kat klinik nak daftar nama ke ape. Alohaiii...

Ohh..tapi skrg dah boleh apply MyKid semula ye. Bermula bulan April lepas kalau tak salahnya dah boleh buat. Yang diperlukan cuma surat beranak & IC ibu atau ayah. Kalau kat Putrajaya 1 jam buat dah boleh dapat. Pantas & tuntas.

Tengah mencari masa nak buat MyKid Nazif ni. Jom buat korang!

Entry pendek ketika sedang mengantuk. Hehehe.


Good morning! muka fresh baru bangun tido ni haha





Popular Posts