Serai Cyberjaya Sebelum Berpuasa

Puasa hari pertama alhamdulillah dapat berbuka dengan mak abah yg dtg dr Johor ke rumah Kak Ya. Weekend yang lepas ni 2 hari berbuka di rumah in law. Weekend ni pulak ada orang tu dah ungkit bila nak belanja ribs kat TGI Friday. Ok fineeeee. Sabtu ni kita ronda Nilai 3 dulu cari baju kurung aku & Naurah. After that kita buka lah kat Alamanda nun.

Ritu sblm puasa habi belanja makan kt Serai, Cyberjaya. Takdelah sedap mana pun makan situ. Cuma tempat eksklusif lah. Pavlova dia memang sedak ah tak dinafikan. Berebut aku, habi & Naurah makan. Tau beli 2 potong. Bkn selalu habi tak suka ke dessert? -__-"

Sepatutnya aku yg belanja makan kat Serai tu. Tapi aku tak kuor duit lg kat ATM. So habi la yg kena bayor. Tak pasal-pasal je. Hahaha. Tu yang skrg asyik remind bile nak belanja makan ribs? Huh


Mint tea with ice cream vanilla on top

Dutch lady chocolate 456 bahaha

Banana smoothies ke ape tah ni. Sedakkkk

Naurah cilok air aku huhu

Cilok air habi plk. Tgk tu muka org tak rela mihmihh

Serai platter. Mine. So-so je

Heroine of the day. Naurah dah x sabor. Nazif tido dlm buggy masa ni

Habi punya.

Gambar tak edit nampak kelam aje. Gasak lah. Malas. Portion kat Serai ni takdelah banyak mana pun. Sebab aku & habi dedua mcm tak kenyang pun makan. Dah la lunch tu kitorang skip sbb nak makan beso malam kan. Lepas makan terus ke KL & habi makan nasi lagi kat rumah Kak Ya. Hahahaha. Sebbaek mak masak =P













Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Umrah 2022 - Ujian Sebelum