Adakah Aku Ujub, Riak & Cinta Kemahsyuran?






Terasa sangat bila baca semua yang aku print screen ni. Aku bertanya kepada diri sendiri tentangnya. Ada yang aku sendiri kurang pasti. 

Perempuan memang susah nak lari daripada 3 penyakit di atas. Kita akan post gambar yang kita rasa paling terbaik kita snap. So, yes...kita rasa diri cantik bila share it to public.

Mencari perhatian, rasanya aku tak rasa begitu. Aku tak perlukan perhatian orang ramai pun. Aku cuma suka share. Happy-happy. Takde niat utk tarik perhatian orang pun.

Ingin dipuji tu rasanya ada jugaklah sikit. Perempuan terutamanya memang suka pada puji-pujian. Padahal puji-pujian tu selayaknya hanya kepada Allah kerana dia yg menjadikan rupa paras kita ni.

Walau aku rasa aku tak terlalu kerap post gambar diri sendiri, tapi rasanya ada eloknya lah aku kurangkan ianya lagi. InsyaAllah.









Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat