Hadiah Untuk Suami

Buruk pulak nampak tgn aku. Edit instagram punya keje

Inilah dia hadiah surprise aku pada habi. Murah je pun beli kat Lazada. Kembang hati aku bila tengok dia pakai pegi outing & ke office pagi tadi. Habi kalau ada duit pun tak berkira belikan aku baju mahal-mahal. Jam ni harganya tak setanding pun dengan jubah yang dia belikan sehelai masa bulan Syawal dulu. Bini cheapskate =P

Aku ngaku je dgn dia jam ni murah. Tgk WR 50M pun dah tau. Habi kata nak masuk dalam air bukan pakai jam pun. Ade dia kesah? =) Sebbaek la pandai ambil hati bini bab ni. Kalau tak memang aku sekeh kan aje dia huhu.

Orang kata harga tu tak penting. Yang penting ingatan. Taknak kalah. Hahaha.

Sape tak sayang laki oiiiii....

Jam, kasut/ sandal & wallet. Itu jelah barang peribadi habi yang aku selalu beli & tukarkan. Kadang rasa macam boring. Tapi nak buat mcm mana. Duitnya tak berapa nak ada. Teringin jugak nak belikan dia handphone baru. Tengoklah rezeki Allah bagi tahun depan macam mana ^_^







Popular Posts