Oliver's Kitchen, Shaftsbury Cyberjaya


Cosy interior



Appetizer

Sebelum makan wajib snap pic haha

Mine

Side dishes yang terbaik

This is my first time having lunch at Oliver's Kitchen. Kak Niza belanja. Hehe. Thanks Kak Niza. Dia kalau belanja aku tempat best-best aje. Aku cuma mampu belanja dia makan kat cafe staff hotel jer sekali sekala. Yelah...kan orang kata berbelanja lah mengikut kemampuan anda. So aku pun belanja lah orang ikut kemampuan yang ada je. Mana nak sama ekonomi orang bujang dengan yang dah beranak 2 khennn =P

Rasanya foods memang passion both of us kot. Tengok body lah kan wakakaka. Bab makan sedap ni memang tak berkira sangat sebenarnya. Rasa berbaloi keluar duit & hati pun jadi happy. Makanan tak sedap boleh mempengaruhi mood sepanjang hari. Tak sedap dan portion kecik sangat kahkahh. Perut kenyang, hati pun sonang. Gitu.

Overall pada aku sedap makanan kat Oliver's Kitchen ni. Kak Niza agak malang sebab dish dia Chicken Breast with Rosemary Sauce is too salty. Siryes kalau aku memang dah tak boleh makan lansung kot. Saje nak mencari penyakit namanya. So K.Niza pun complained la pada waiter yg served kitorang. Harap dia take note & inform the chef.

Mine was decent. Chicken Breast with Broccoli Sauce. Just nice. Portion dia pun OK. Kenyang. Boleh la nanti ajak habi & the kids makan sini if terasa nak makan western. K.Niza kata before this dia makan Lasagna. Sedap! Next time boleh try.


Peace yaww






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat