10 Months Nadim Zayydan

Sejak Nadim dah masuk 9 bulan dan semalam genap 10 bulan, nampak sangat lah budak tu makin bijak. I am enjoying my time now with him thinking that inilah anak terakhir aku, I will cherish this moments forever & never gonna regret it, InsyaAllah. Menyesal la kot agak-agak memang Nadim lah anak bongsu utk aku & Iz, kenalah fully embrace moments bermain dengan baby ni kan. Lepas ni rindu baby caner pon idokler aku nak get pregnant lagi. Main dengan baby orang lain je huhu

Aku kalau dengan anak yang masih baby memang attach sungguh. Boleh kata I am good with babies but worse with toddler HAHAHA. Mengaku ni. Sebab sekarang ni aku rasa nak naik hijau muka melayan peel si Nazif. Bilalah nak habis peel annoying dia tu. Penat lah nak marah-marah. Aku sendiri pun tak suka menjerit marah anak macam hape je. Tapi payah sangat rasanya nak sabar dengan karenah budak tu. Tak makan saman langsung!

Ok berbalik pada cerita Nadim.  Nak mengingat kembali moments mengadap peel Nazif pun aku rasa stress sambil menaip ni. Hahaha. Boleh naik darah berkumpol semua kat kepala. Meletop kebabom kehkeh. Nadim....ah makin cheeky budak ni. Dah la comel suka senyum2 mwahaha. Kalau bawak dia memana, biasa sangat dah orang tegur or memain dengan dia. Macam ada anak selebriti lak rasa. Jenis tak takut orang, so dia suka gelak2 sengih bila orang agah. Aku rasa antara 3 orang anak memang Nadim la paling ramai orang suka. Agak macam ada rupa anak mat saleh skek kot hasil g Holland ritu? Bwahaha ape kena mengena. Tak kisahlah hidung jawa pun yer =P




Dah itu jelah nak tulis hahaha. Babai.

(tak tahan nk g toilet sebenarnya hahaha)





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat