Uniform Sekolah SRAI Salak Tinggi 2017

Supposedly list kelengkapan uniform sekolah SRAI ni dah dapat masa sessi Taklimat Ibu Bapa masa Naurah ambil exam tengah tahun ritu. Entah kenapa aku pegi buang pulak kertas tu sebab rasa macam takde peluang dapat ke gane tah. Aku pun tak tahu ape dalam fikiran aku mase buang kertas tu. Bengong kan? Hahaha. Aku ingat baca sekali lalu je list tu. So ada yang ingat, ada yg lupa. Semalam geng blogger yg ada kakak sepupu anaknya pun Tahun 1 next year kat SRAI ST share list of uniform yg SRAI ST mahukan. Now dah boleh beli tanpa was2 lah. So let me share here manelah tau ade parents yang nak tau. Kena take note yer lain SRAI aku rasa lain kelengkapannya. Yg aku share ni utk SRAI Salak Tinggi.

1. Isnin - Khamis
*pakaian seperti sekolah kebangsaan
*baju putih, kain/seluar biru tua

2. Jumaat
*kain/sampin hijau, tudung & anak tudung putih/songkok hitam

# tudung yang tiada awning. berlapis 2 dan berjahit

3. Telekung berwarna putih sahaja utk solat
4. Kasut & stokin hitam. belt biru tua/hitam

Pakaian Pendidikan Jasmani
* t shirt putih, track suit biru tua panjang
* perempuan t shirt lengan panjang putih, tudung putih

Selipar utk mengambil wudhu'

Ok itulah sahaja list uniform SRAI ST utk sessi 2017. Harap ianya dapat membantu. Nanti kita update pasal yuran etc pulak. InsyaAllah.

Harap awak suka kat SRAI nanti yer kakak ^_^




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat