Entry Poyo

Nape takde idea nk tulis ape2 nie ek? Huhuh...

Ehh..esok cuti sempena Thaipusam la. Heheh. Macam lupe lak aku. Bestnya dpt lepak2 guling2 dgn Naurah & habi. Dan rasanya kitorang tak kemana-mana pon esok. Duduk rumah je diam-diam buat ape yg patot.

Pastu Jumaat da keje balik. Takpe, hari Jumaat cepat je masa berlalu. Nape ntah. Tp klu kt opis nie, Jumaat selalunya mmg free & easy. Pakaian opis pon casual. Boleh pakai jeans or bikini suit. Miahaha..macam la ade org nk pakai camtu je g opis kan? =p

Hari Sabtu dah ada agenda with PIL. Hari Ahad, duduk rumah jer. Hehh, apasal tiba2 aku rase cam boring life aku ni wehh? Ntah pape. Inilah akibatnya bile idea nk menulis takde, tp nak jugak buat entry baru. Mmg hampeh entry jadinye -__-"

Abes tu aku refresh ulang kali asek xde new entry je dr org lain. Bz ka hangpa semua? Aku je yg tak bz kot ehh? Huhuh. Boring ahh camnie. Aku g surau dulu lah. Hrp lepas balik surau ade org post entry baru. Adioss amigos...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat