Khidmat Pos Hampeh!

Aku nie. Sejak habis bayo semua hutang2 online yg kebanyakkannya brg2 Naurah Khamis lepas, asyik tertunggu-tunggu parcel semua sampai. Tertunggu-tunggu receptionist call ckp ' Sharena, ada parcel utk u'. Yg selalunya akan pantas membuatkan aku terkedek-kedek lengggang kangkong ke main office yg sekangkang kera tue. Huhuh.

Tp sejak hari Khamis lepas, takde satu barang pon yg sampai lagi. Hari nie pon aku kuciwa jugak. Intai2 kat belakang receptionist kot2 ada parcel yg diorang lupa nk inform aku. Tp harapanku musnah. Takde 1 parcel pon yg kelihatan. 

Aku tahu yg aku exaggerate lebih. Dah tentu2 klu tolak weekend 2 hari, hari nie baru hari ke-3 since aku buat payment. Agak2 la kan kot ye pon aku buat payment, takkan org tu terus zass ke post office & kurier brg2 aku tuhh. Ntah pape aku nie kan? =B

Lg2 for those yg guna pos malaysia. Skrg pos laju pon makan masa 3-4 hari. Lansong x menepati motto dia pos hari nie sampai esok. Aku dah 2-3 kali terkena dgn pos laju nie. Sakit hati wehh! Kite bayar extra utk brg cepat sampai dr guna pos biasa. Tp servis dapat sama mcm pos biasa. Ape kesssss?????

Tp eventho asek terkena, aku xde choice nk gune kurier Kanggaroo ker, Gdex ker..psl kt Cyber nie ada pos malaysia sajo. Dengkil pon xde rasanya. So nak taknak terpaksa bersabor byk2 bile gunakan khidmat pos yg cakap x serupa bikin nih. Menyampah!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat