Full Body With PB

Ade nampak perubahankah?

Juga atas permintaan peminat tegar blog ini, aku buat pertama kalinya berbesar hati menayang 1 badan aku pd hari ini. Sebelum nie tak pernah aku menunaikan permintaan mek Nano kite tuh. Tp sbb angin aku tak bape baik hari nie sebab pakai PB (maha ketat), jadi aku mintak jasa baik opismate tercinta Kak Niza utk tolong snapkan gambo full body aku nih. 

Memang kena tunggu mood aku tak baik tau baru aku penuhi permintaan orang ramai. Nyiahahha =B

Sbnrnya gambo nie adlh selpas aku melantak 1 senduk nasi dgn 3 ketul ayam masak merah. Wahaha. Ade nampak perot tak?

Takde kan? Takde kann? Sebab pakai PB. Wahaha. Yer, aku mengaku jelah aku beli PB. Dah takde arah da nak buat camne lagi utk kuruskan badan. So, berPB gaklah aku. Langkah orang terdesak T_T

Aku bukan nak kurus mane pong. At least dapat pakai baju kurung tahun 2008 jer. Berat dalam 60-64kg. My ideal weight. Itu sajo. Harap bila bulan Ramadhan menjelma nanti, dapat la turun lebih drastik. Insyallah.

Niat nak turun berat badan dah bertukar. Utk kesejahteraan rumahtangga. Untukmu suami. Ketat PB pon sanggup ku harungi. Cewahh! Heeeee =p

Moga aku berjaya pakai PB hari-hari sampai berat ideal tercapai. 8 jam setiap hari. Gambate Sharena!! 
Wish me luck guys =)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat