No Line


Hahahha..tergelak kejap aku depan pc baca komen Dayu tentang aku yang selok cerita pasal preggy-preggy nih. Last-last tak pregnant ek Dayu? Wahahaa...

Nak wat guane. Aku nie kan mmg propa bab pregnant nih. Excited lebih...keh kehh =p

Nie aku nak cerita tentang kisah sedih nie. Semalam balik dari kampong terjah Giant Nilai nak beli barang-barang dapor yang dah kehabisan stok. Lalu kat Guardian, habi pon cecepat ingatkan aku utk beli pregnancy test. Alahai...paling murah 1 test 9.90. Itu pon jenama Guardian jer. Awat mahal sangat hehh? Nyampoh aku! Dah ler tengah takde duit nie. Pokai pas balik kampong. Tsk tsk

Dipendekkan cerita, aku pon bijak laksana beli jelah 1 test. Dalam hati kata, alah, 1 nie je kompem dah tepat. Takyah la nak buat banyak kali. 

So pagi tadi aku terbangun lambat. Habi kejut aku marah-marah pulak. Hangin satu badan aku. Bukannya lambat sangat pon. Baru pukul 7.30am. Naurah pon syok jer tido lagi kan Naurah kann? =p

So aku bangun tido dengan hati bengkek & teros teringat nak buat test tuh. Turun dapor, amek test & masok bilik air. Dalam mamai-mamai & dalam kepala otak asek teringat habi marah-marah tadi, aku pon buat spoil kat test tuh. Boleh pulak pee aku tu terkena kat bahagian yang sepatutnya show result samada +ve or -ve. Perghh. Choi betol pagi-pagi nih. Sakit betol hati nurani aku. Dah ler beli 1 test aje =.=

Dalam hati aku memang marahkan habi aje nih. Kejut orang bangun tido nak marah-marah pulak. Selalu mmg aku mandi 7.30am pon. Ape ntah dia nak kecoh-kecoh sangat! Grrrrr....

Kalo dia kejut aku elok-elok tadi, mesti dah kompem tau aku preggy ke tak. Hissss...

Memang aku nak suruh dia belikan pulak test yang lain lepas nih. Pakai duit dia. Padan muke!

Sekian, cerita tak best aku pagi nih. Moody =.=

* burn camtu je duit aku 9.90 beli test yang tak menjadik T_T

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat