Dora & Day Cream SRG


Aku sebenarnya ada rasa bersalah sikit kat Naurah sebab malas nak bukak vcd noddy bg dia tengok. Lebih-lebih lagi sejak dah ada bbtv kat astro tuh. Yang aku perasan, eventho dah lama giler aku tak bukak vcd noddy, tp bila aku nyanyi a few songs from the series, Naurah masih excited dengar & laju je ckp 'noddy..noddy..'. Hebat sungguh otak budak-budak nie kan? Huhuh.

So aku ingat macam nie, skrg nie kan tgn ushar tv beso. Kalo jadi beli, tv kecik tu aku nak khaskan utk Naurah tgk all her vcd's yg aku beli dulu. Nak bawak naik tingkat atas. So masa kitorang kat atas, boleh la dia layan tgk vcd. Takdelah dok buat sepah main cotton buds & pad ibu tu semua. Hebat tak idea aku? Hehe..

Aku nie dr dulu sampai skrg teringin benar nak beli dvd Dora yg boleh tukar English or Arabic languange dia tuh. Tertangguh sebab kes aku malas bukak vcd nielah. Hrpnya tv beso dah sampai sok, takde dah masalah malas nie timbul. Dan dapatlah aku beli dvd Dora tu utk Naurah. Suke suke. Tak sabar =P

Nie aku ada kemusykilan sikit nih. Sejak pakai day cream safi rania gold dlm 2 minggu, apasal jerawat kecik-kecik banyak naik kat muka ek? Asek kena perli pulak dgn habi. Nyampoh betol lah! Kat dahi, atas batang hidung nie pon ade tumbuh yg merah-merah sakit tuh. Sbb pakai SRG ker benda lain ek? Benda lain mane ade pakai. Cam biasa jer semua. Dulu masa pakai night cream pon jadik gni jugak. Ingatkan sbb nk buang toksik salah guna cream poyo tu dulu. Ini kali jadik lagi. Ape kesss?

Tapi habi soh teruskan aje guna sampai habis sebab dah beli. Aku pon rasa sayang pulak kalo nk stop gtu jer. Banyak lagi cream tu hah! Beli pakai duit bkn air liur ok. Huhuhu. Hrpnya sekejap jelah naik jerawat nie. Lama-lama dah serasi, gebu la mcm kak rozita che wan tuh. Hopefully....ermm...





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat