Kahwin Juga Akhirnya

Ehh! Aku tak citer lagi ek pasal ex-tunang aku dulu dah nak kawen weekend nie. Hehehe =P

Aku dapat tahu pon bila tetibe kat tepi fb tu ada suggest add him as friend sbb 2 of his friends is my mutual friends already. Tergerak lah hati nak tgk what he's up to lately. Tetibe tgk gambo profile, gambo dia & tunangnya pastu ada tarikh kawen deme on 23rd at Melaka & 30th at here, Selangor. Kawen jugak dia akhirnya dgn minah tu yerp? ^_^ Elok lah tue. Tak elok couple lama-lama nie. Macam-macam perkara tak elok boleh berlaku. Macam kisah aku dgn dia jugaklah dulu. Couple sket punya lama 4 tahun. Last-last berpisah sebab dah memang bukan jodoh kitorang.

Hikmahnya pd diri aku tersangatlah banyak. Skrg nie dapat suami yang super best sebab menerima diri aku seadanya. Tak pernah desak suruh ubah apa-apa tentang sikap aku. So aku pon macam tu jugaklah. Terima aje kelebihan & kekurangan yang ada pd habi. Hidup aman damai keluarga bahagia sampai skrg. Alhamdulillah =)

Err...bila aku tengok muka tunang ex tue kan, timbul jugak pemikiran jahat dalam otak aku nih. Well, i'm just aku normal human being. Aku tak malu nak mengaku yang aku terfikir juga benda-benda jahat nih. Just be myself. Honest to all of my blog readers. Takde apa yang aku nak sorok tentang diri aku. What for kan? Hihi. Aku terfikir takdelah lawo sangat pon minah tu berbanding dgn aku paras rupanya. Hahaha. Jahat kan? Tapi iyelah...apa ada pd paras rupa? Yang penting hati budinya indah. Mungkin juga seindah bahasanya. Tak gitu? =P

Yang klise nya, Ahad nie juga parent in law ajak ke Melaka attend wedding. Apakah??? Hahaha....Kemungkinan itu ada. Tapi bila cerita dgn habi, dia kata saudara Ayah tu anak lelakinya yang nak berkahwin. Of course lah. Takkan 1 wedding je yang ada kat Melaka hari tu kan? Well, aku cuma terfikir saje. Kalau lahh kebetulan itu benar-benar berlaku kan? I would love to salam the pengantin. Ekekeke. Yang perempuan sajalah =B I don't mind at all. The past is the past right? =)

But my ex dulu once told me yang dia takkan datang to my wedding, which is dia memang tak datang pun walaupun aku jemput dgn kad & kalau boleh taknak aku datang ke majlisnya juga. Entah hape-hape je kan? Hahaha. Bagi aku lah. Ada manusia nie memang jenis sentimental lebih. Aku tak macam tue. Tapi rasanya aku hormati jelah if dia dah cakap macam tue. Takkan nak ikot kepala otak aku aje kan? Manusia nie beza-beza sikapnya. I just have to deal with that. No problemo =)

Apa-apa pun, I wish him & her all the best for their marriage life. Marriage is rock! Yeahhh!!!! Hahaha....



Sebab entry nie pasal wedding, tak salah rasanya kalo letak gambo nikah aku dulu kan? Kann? =D




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat