Produk Pembantu Diet & Study Table For Naurah

Sampai hati kawan-kawan blogger tegar cakap aku syok sendiri cakap asam pedas abg long tu sedap. Lidah orang johor seperti aku janganlah korang pertikaikan. Lebih-lebih lagi bab asam pedas. Asam pedas abg long masak tak lari jaoh dari yang aku selalu masak. Haruslah sedap kan? Hahahahah =P Nak tersedak laki aku masa aku ckp mlm td sedap mcm yg aku masak. Nyampah! Tapi kalo makan asam pedas aku, laju aje makan. Kadang mintak tambah. Tu pon taknak ngaku lagi bini dia masak sedap. Cer tengok perot abang tu. Ape yg lemak-lemak lebih tu kalo bukan hasil dari masakan orang? Ja'at taw taknak ngaku bini masak sedap. Kuciwa I...OK. Over. Hehe.

Aku sbnrnya dah rasa hepi sket pasal rasa inches lemak tu dah start rasa berkurangan. Skirt opis nie pon dah tak rasa ketat mana. Ngam ngam sui gitu. Dari segi kg aku malas nk timbang pasal malas nk kuciwa. Takpelah syok sndiri pon kata berat ade turun. Yang penting hati happy & diet boleh diteruskan dengan lebih lama lagi. Sebenarnya tak sabo juga nak try produk slimming yang aku plan nk try tuh. Yang penting kena ada kelulusan dr kementerian kesihatan. Plan nk beli Rxlite dah di kaco oleh produk Softea Orange yang Jiha perkenalkan. Buat masa nie blm ade kptsn nk try yg mana dulu. Tunggu gaji masok akhir minggu nie baru tawu produk mana yang kena. Hahaha =P

Since aku pon tengah diet kurangkan nasi nih, kalo ade pertolongan produk, maybe lebih nampak hasilnya kan? Tiba-tiba rasa excited bila fikir macam tu. Cepatlah gaji...cepatlah gaji...hehehe.. Eh! Gaji kali nie aku dah request kat habi nak pergi ke Ikea taw! Dgn alasan mahu beli meja kerusi study utk Naurah since budak tu pon sangat suka membaca macam omaknya. Sbg latihan or pendedahan juga sblm melangkah masuk ke alam taska/tadika tak berapa lama lagi. Tahun depan 3 tahun dah boleh daftar Naurah masok Little Caliphs. Tak tawulah tertunai ke tidak niat ibu ni nak! Ade rezeki kamu, adalah. InsyaAllah.

Ehh...rupanya aku tak habiskan lagi bekalan dr rumah tadi. Ok nak makan sikit. Chow! ^_^


Berminat dengan MAMUT series neh!
Just nice with the chair =)



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat